Suuugeeeen

Det spelar tydligen ingen roll att jag shoppade järnet i Stocholm i helgen, jag är fortfarande shoppingsugen. Just nu suktar jag efter ett par dressade, svarta byxor (har letat efter det i månader, men aldrig hittat de perfekta) och min sista chans att hitta de perfekta (alltså dressade, funkar att ha skärp i, ganska tajta och utan detaljer) är nog de här från Gina Tricot. Hoppas, hoppas, hoppas. Dessutom tror jag att jag gillar dessa skor från H&M (har inte riktigt bestämt mig än...) De är bara 9 cm vilket betyder att man faktiskt kan strosa runt i de länge utan att få två blödande fötter. Perfektimo. För övrigt funderar jag på att ha köpstopp i februari, åker fan till Hannover snart och då vill jag ju ha ett överfyllt konto.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0