En investering!

Herregud, hur glömsk är jag?! jag har ju glömt att visa er min nya investering till min garderob som ni bara fick se en sneakpeak av i typ onsdags eller nått. Men det är i allafall en mockakavaj/stilig kofta med massa roliga "lösningar" eftersom den hra massa dragkedjor som gömmer sig och så, alla möjliga olika sätt man kan bära den på kommer ni säkerligen får genom alla "dagens"! Och det perfekta är att den liksom inte bara blir tråkig när man bär den öppen, just för att den är i mocka och faller snyggt med olika draperingar typ. Den kostade 700 jävla kronor från börjn men fyndade den för 350 kronor, en äkta investering då den troligen är av bra kavlite (annars jävlar....) och en tidlös liten sak. Jag är mucho glad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0