Det blev svagt batteri just nu

Mitt liv de senaste dagarna har varit JOBB och TJÄNA PENGAR på dagarna och spelhäng med trevliga människor på kvällarna, men nu har jag äntligen två lediga dagar! Såklart, så visar inte den svenska sommaren sig från sin bästa sida just nu men tur att jag åker till Italien om två veckor, har inte fått en tillräcklig dos av sol än. Tanken med det här blogginlägget var att visa en sprillans ny outfit men när jag skulle ladda upp bilderna så blinkade det såklart svagt batteri på skärmen så det blir lite snygga saker jag är sugen på inför hösten istället, var alldeles för länge sedan jag var inne i en klädaffär så just nu nät-shoppar jag lite...


kanske höstens jacka?


Snygg byxkjol, ska satsa mer på kjolar i höst. SÅ skönt.


Mysig halsduk från H&M


Stora örhängen kommer i höst, så bäst att införskaffa sig nu. De här är SNYGGA.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

SKönt med lediga dagar, och snygga grejer!

2011-07-21 @ 11:04:10
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Fina grejer!

2011-07-25 @ 22:48:56
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0