På bygdebion



Jag saknar att inte kunna öppna min walk in closet på morgonen och bestämma vad jag ska ha på mig, utan nu ligger det lilla jag har med mig i en tråkig byra från IKEA och smyckena hänger inte på ett snyggt smyckesträd utan ligger i en necesär. Det har visar sig att det inte riktigt är lika kul att klä sig då, men aja det spelar ju inte så stor roll när det andra här på Gotland är helt underbart... Så här såg jag ut i torsdags innan jag gick på Kings speech på bygdebion ( där får man sitta på stolar och det är paus i mitten för att de behöver byta rulle, så charmigt och lantligt enligt mig)

Skjorta-Gina
Schorts-Bikbok
Stor sjal-H&M
Skor-Monki
Tygkasse-Cheap Monday

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan!



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduper glad om du skulle vilja rösta på mina bilder! :D



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack! :)

2011-07-02 @ 19:06:18
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0