Dannijo-lilla älsklingen







Min nya älskling inom smyckesdesign stavas DANNIJO och startades 2008 av två systrar ,som enligt dem själva, kombinerar bohemiskt rockigt med








Min nya älskling inom smyckesdesign stavas DANNIJO och startades 2008 av två systrar ,som enligt dem själva, kombinerar bohemiskt rockigt med sofistikerad, tidlös design. Det syns verkligen tydligen i varje skapelse och det är just det sånt får mig på fall, en PERFEKT balans. Först tänkte jag, "åh, det här kan jag unna mig när jag jobbat klart" fast där hade jag helt fel. Armbandet kostar 4000 och Ipadfodralet 1200 kronor. Men stört fint var det och om några åt kanske jag kan unna mig det? Vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0