hemma+lite bilder

Oj, men jag har ju typ glömt bort hur man använder sig av grejer gjorda på 2000-talet som att sätta på TV:n, datorn och jag fick tänka till lite extra när jag faktiskt skulle skriva ett inlägg. Men I made it, som ni märker. Ni kanske förstår att jag är hemma! 

Jag har haft det helt underbart på Gotland. Förutom att slava på ett cafe väldigt mycket så har tiden på Gotland stavats sol, bad,  god mat,härligt häng och träning. Men nu är det över för i år, på Onsdag drar jag iväg till Italien så dagarna här hemma ska spenderas med att träffa saknade vänner och för att vila upp mig inför Italien. Vi hörs, kram kram, kram!


Jag i H&M, Gina och second hand.


Fiskebodar som man ser från våran stranden.


Jag gjorde en supergod jordgubbsmoussetårta med chokladtårta när det vankades födelsedag!


Söta fiskebodar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0