A-Ö- tredje plats

A-Ö är snart slut för säsongen, men för att få ett riktigt jävla bra avslut på alltihop så rankar jag mina tre favoriter, men man ska ju tydligen inte bara hylla utan också kritisera (det brukar ju snackas om att modebloggarna bara hyllar, brukar tänka på det och bevisa att det inte är så) så jag meddelar er den kollektionen jag inte tyckte levererade det den borde också. Men först kör vi topp tre på mina favoriter och kör en ny favorit varje dag. Vi börjar med tredje plats. Har ni varit med om något mer spännande...?
















Anledningen till varför Michael Kors blev den tredje bästa kollektionen enligt mig den här säsongen beror på att jag tycker att Michael Kors förmedlar den bekymmerslösa och härliga bilden av sommaren på ett nyare och ett mindre uttjatat sätt (än till exempel Dolce&Gabbana, de designar bara blomklänning på blomklänning liksom) Det är avslappnat och ger en fräsch Kalifornienkänsla. Mina favoriter är skorna och den skrikrosa klänning. SÅ COOL.

Om ni vill är det bara att lämna kommentarer och skriva vad ni tycker, kan samla alla åsikter i ett annat inlägg och samtidigt länka till era bloggar;)

Kommentarer
Postat av: StorKarin

Hej Lillis!

Så roligt att läsa din blogg tycker jag!

Ikväll åker jag upp till din storasyster och imorgon åker vi ;D Har förstått att du är lite avis!

Kram!

2011-07-01 @ 13:06:42
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha, tur att jag har er båda. Förresten var det stört snygga kläder som Michael Kors hade gjort!!!

2011-07-01 @ 18:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0