A-Ö, Stella Mccartney!

När jag klickade mig in för att kolla på catwalkbilderna på Stella McCartneys kollektion så anade jag att jag skulle få se ljusa toner, kavajer, lätt makeup och enkla outfits. Och det var precis det jag fick! Men det gör mig inte alla nöjd. När jag kollar igenom får jag flashbacks från höstens kollektion, det är exakt samma snitt på kavajer och klännimgar. Men de snygga byxorna med hög midja känns ändå nya för att vara Stella, de har en snygg cigarettformad modell. Men annars känner jag mig trött på Stellas kollektion, hon står och stampar i samma gamla spår och stil utna att det utvecklas eller prägöas av sommarens trender, till hösten vill jag agtt hon stannar kvar i sin grundstil men med mer inslag av trenderna och nya inslag, annars kommer jag och troligen många fler att tröttna på Stella och hennes kavajer och enkla styling.











Kom hem klockan 1 från kusserna, då träffade jag Lovisa och hängde med henne innan jag gick till gymmet. Börjar sakteliga förstå att jag har sommarlov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0