Färgglatt/osannolikt vackert



Sitter på verandan och njuter av Beyonces nya album (riktigt jävla bra, "1+1" är min favorit än så länge) och fryser inte även fast klockan är halv 11. Idag har jag svettats nere på stranden och kollat upp mot den molnfria himmeln och förbättrat min bränna lite. Och vet ni, jag faktiskt badat tre gånger ( lite stolt faktiskt) Dessutom har jag hunnit med två rundor runt den klassiska powerwalksrundan som alla kör här. Osannolikt vackert både dag och kväll kan jag garantera. Nu ska jag fortsätta njuta av sommaren här innan jag intar sängen. Ha det!!!!

Kjol-H&M
Linne-H&M
Skor-Monki'

Om ni tycker att linnet sitter lite underligt så är det pga att jag är blöt under..haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0