För ett år sedan...

'



Brukar aldrig gå tillbaka och kolla i arkivet men nu gjorde jag det för att se vad jag gjorde för exakt ett år sedan, och det var ju jävligt kul! För ett år sedan gick jag tydligen i skolan, och på eftermiddagen och kvällen låg jag och stekte i Stadsparken med mina fina vänner. Lät som en bra dag i fint väder tycker jag, det är ju fint väder just denna 2:a juni också. Ska alldeles strax ta mig ut i det fina vädret, ikväll ska jag spela kubb och ha det allmönt roligt med några kompisar! Ha en bra dag!  KYSS KYSS KYSS

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö

SV: Ja, hon är så snygg - jämt!

2011-06-02 @ 20:01:34
URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0