Senaste dygnen!

De senaste 32 timmarna har jag upplevt allt från mitt fördsta avslutning på Karro, studentfirande hos kompisen Lisa (grattis!), häng i stadsparken och Karslund med massa härligt folk för att fira första kvällen på sommarlovet (bästa känslan) och den första dagen på sommarlovet började med jobb, men det var det var allt värt för pengarna jag fick. Det känns som att jag skullekunna lägga mig och sova i 100 år just nu men icke sa nicke, för nu ska jag iväg på grillkväll hos familjens kompisar, med bla mina kompisar Gustav och Alexandra! Ha en bra kväll!


Anna, Linnea och Elin i klassrummet


Ronja, Malin och Hanna!


Alla studenter i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0