Den här fina platån

Har ruggigt dåligt samvete för att bloggningen inte går på högvarv just nu, men jag har liksom lite för månbga järn i elden just nu. Kom precis till mina kusser så alldeles strax ska det bli god fredagsmat, häng och annat skojsigt. Ville bara visa er dessa underbara skor (börjar mer och mer gilla den här platån över hela skon liksom) från Monki. Älskar sulan och att jag dessutom blir några centimeter längre, utan att blöda fötterna av mig samtidigt. Dessutom kom jag på när jag satt på tåget (måste ju fördriva tiden på tåg med något) att jag slängde ett par tajta jeans för ett tag sedan som jag skulle kunnat klippt några väl valda hål i och stylat med dessa skor, har liksom en drömoutfit framför mig. FAN! Säger ju att man inte ska slänga någonting, suck. Kan liksom inte riktigt släppa det. Men aja, nu ska jag försöka få bort ångesten med lite mat och prat med kusserna, borde hjälpa. Puss på er!
P.S Tack till tjejen som berättade hur jag kunde fixa håret som jag bloggade om förut, ska försöka mig på det någon dag. Visar såklart er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0