En solig dag i Hannover

Bjussar på de lite mer från Hannover-albumet, tänkte om ni ville se lite vad jag hade på mig under dagarna. På måndagen (alltså första dagen) provade jag på det här med att ha skinnjacka och bära jeansväst över, och gud vad jag gillade det! Skönt, varmt och snyggt. Kommer synas på mig mer i vår, det kan ni vara säkra på!



Skinnjacka-Bikbok
Jeansväst-Carlings
Byxor-Topshop
Skor-Skopunkten
Väska-H&M
Elefanthalsband-H&M


Nu ska jag sakta dra mig mot dansen, sen ska jag hem och lägga mig till sängs direkt. Minst sagt skönt!




Kommentarer
Postat av: Nicole

HEJ !! Läst din blogg , ser att du oxå älskar bershka och kläder ( SÅÅÅ grymt snygga !!!!)såg att det kommit en Webbsida som säljer Bershka pimkie och new look kläder i SVERIGE!!! AWESOME HUH?!? besök deras facebook , de heter "Gellandia-we dress Scandinavia" , det står där att alla som blir ett "fan" har chansen att vinna gratis kläder ^^ Ett tips från en mode älskare till en annan ^^

2011-03-21 @ 19:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0