Starbucks, resan och shopping

Äntligen, äntligen, äntligen är jag i Hannover efter en alldeles för lang resa. Maste erkänna att det känns som en befrielse att kunna sitta instängd pa runmmet med datorn ett tag, orkar inte vara mer trevlig och försöka första sprak mer idag... Tänkte bara berätta för er som är intresserade att det inte är lang tid kvar innan jag äntligen far dricka resans första frappucino fran starbucks, det första jag och mina kompisar ska göra imorgon efter skolan är att rusa in till city och upptäcka alla härliga butiker. Jag vill ha SA mycket men satsar pa skinnschorts, färgglad väska och en snygg metallicögonskugga i lila ton. Hoppas, hoppas att jag hittar. Ah, hur langt kan det vara kvar till jag far dricka Starbucks? typ 15 timmar? Det borde jag klara av...


En choklad och creme caramel, ska saklart ta choklad först. Man vet aldrig om man kommer hit igen pa länge.


Nu maste jag sova, är dödens trött!


Kommentarer
Postat av: Stina

Karin, min syrrav Vad skönt att höra att allt har gått finemang, stolt är jag över dig. Ha det nu så himlans bra! Pussar i massor

2011-03-14 @ 13:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0