Testat ny träningsform!

Ni skulle se mig just nu, ursvettig så det droppar om mig, träningskläder och ett stort lite halvblött burrigt hår. Varför? För att jag har tränat Indoor walking för första gången i mitt liv, och som ni förstår så blev man minst sagt svettig! Men oj, oj, oj vad jag gillade det. Kändes som den perfekta träningen då man vill bränna och samtidigt få starka ben. Om man går på Indoor walking får man vara beredd på mycket benstyrka och att man blir galet svettig, men det gillas ju (iallafall ibland) Ge mig några fler Indoor walkingpass och jag kommer vara starkare, uthålliagre och framförallt frälst av den här najsiga träningsformen.


Är så himla ful just nu så det blir ingen hel bild, tränar alltid i slappt linne och tajta, glansiga byxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0