H&M och lite mer

Har funderat länge på om den här bodyn från Inclusive collection är tillräckligt snygg för att lägga mina riksdaler på och nu när jag skulle in för att köpa den skulle den såklart vara slut men det kanske ändå var bra på ett sätt för då har jag supermycket pengar över till Hannover. Måste bara säga hur jävla mycket H&M imponerar på mig. De släpper alltid snygga kollektioner, de har ett modernt tänk både miljömässigt och idealmässigt  (tex concious collection, Inclusive collection och wastecollection efter Lanvinkollektionen) och gör imponerande kläder och smycken som passar många. Sen att chefen Carl Johan Persson tjänar ungefär 6 miljarder per år är ett problem som man inte får glömma bort (och att alla de pengar vi spenderar på H&Mkläder inte går till de som faktiskt tillverkar och att de dessutom arbetar under dåliga förhållanden är något som vi kunder, såklart även jag, borde tänka mer på) men man kan inte undga att de gör ett impnerande jobb med designen och framtidstänket.


Bodyn, 249 kronor

Kommentarer
Postat av: Stina

Bra inlägg!

2011-03-10 @ 21:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0