Shopping är det dags för

Ska ha en shoppingkväll ikväll, måste fixa sommarens klänning (är sugen på en färgstark med "hög" urringning), jeansschorts och sommarens bikini (ska man satsa på en färgstark eller en klassisk svart?) och jag hoppas innerligt på att jag kommer hem med allt det jag vill. Ha en bra kväll, det kommer jag ha!


Stört fin bikini, finns i svart också. Färg eller inte?



Fina klännningar från H&M

Från Gina, är ingen stor glasögonbärare men måste lära mig...

Har den i puderrosa, kan tänka mig att den här är fin om man bär den som klänning.

Kommentarer
Postat av: Ida - kreativity.blogg.se

Vad roligt att du gjorde muffinsarna, jag tycker dom är toppen :)



blusen längst ner är grymt snyggg!

2011-05-31 @ 23:30:25
URL: http://kreativity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0