Sommarhelg i Stockholm!

Hej på er! Har eran helg varit bra?! Min har varit helt magisk i Stockholm med stört varmt väder (idag bars schorts, älskar det), skärgårdstur med båt, massa restaurangbesök och härlig stekning i det stört fina Stockholm. Jag har också hunnit med Lars Wallin fashion stories, jag älskar att se coutureklänningar även om hela utställningen var lite väl mycket reklam för Lars Wallin.

Åh, vill inte att helgen ska vara över. Men nu är den ju det och den här veckan kommer bli riktigt kul men fullspäckad. På fredag och lördag har jag dansföreställningar så hela veckan består av repetitioner och plugg. Tror det blir en tidig sänggång idag ( eller det kommer troligen bli lika sent som alltid, men det är ju tanken som räknas...)


Så här såg jag ut igår innan färden mot skärgården. Iförd klänning från H&M, skor från Monki, pastellig tröja från H&M, skinnjacka från Bikbok och rosa väska från New yorker.

Ni korta där ute i världen, ni skiter väl i alla töntiga "regler" om att korta tex inte kan ha långklänning, det är minst lika snyggt på korta och bara en töntig regel som borde brytas!
Jag är kort så jag har hört många säga grejer om att korta inte ska ha höga bikinitrosor, långklänning eller utsvängda byxor. Sånt är bara tönteri!
Våga bryta mot regler som är inpräntade i våra huvuden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0