DIANE





Har fallit in love i Diane Kruger pa senaste tiden(kanske för att jag är Tyskland..?) men hennes klänningar är ju riktiga 10-poängare.

För övrigt, sa har jag sjukt mycket abstinens efter att fa höra Beyonces jäkla stämma, ljudet pa datorn här funkar inte. Ingen mar bra av att inte lyssna pa Beyonce pa en vecka. Dessutom hungrar jag ihjäl, idag har jag ätit 1 macka till lunch och alldeles strax ska jag ga ner i köket för att fa ännu lite mer mjöl i magen, tror det skulle serveras färdigstekta pannkakor. Urk. Ja, jag längtar efter Sverige lite.

Nej, nu blir det pannkakor, supermarket med tyska familjen och ikväll kommer en hel hög med människor hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0