MIRAKEL

Produkten jag gått och förälskat mig i de senaste dagarna (imorgon kommer det liksom vara en ny) är Åhlens ögoncreme. Om man är en såndär tönt som mig och skönhetsjunkie som älskar att smeta in sig med allt möjligt konstigt så är det här något för dig liksom. Smörjer in mig den med fingertopparna runt ögonen precis innan jag hoppar in i sängen och sen vaknar jag som en ny människa dagen därpå, eller ehh... inte riktigt.

Men lite av påsarna och svartheten under ögona försvinner faktiskt. Sen har jag ingen jävla aning om det bara är inbillning, men isåfall är det billig inbillning- bara 99 spänn. Sen om man vill kyla ner ögona lite, så kan man ju förvara den i kylskåpet. Det brukar jag göra!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Sv: Tack! :)

2011-11-05 @ 23:38:10
URL: http://nadjamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0