I want this stuff so damn much

Hade lagt ner massa tid på att göra sånt där fint collage, ni vet, med text och effekter men när jag glatt bara skulle spara det och visa det för er så står det plötsligt att jag måste betala för att lägga upp det. Och nej, det hade jag inte speciellt stor lust att göra. SÅ här kommer det som tråkiga, vanliga bilder istället. För det är ju fortfarande riktigt fina, ha-begärskläder även fast inte de är i sånt där fint collage.


Modekungen


Modekungen


Modekungen, måste uppdatera min örhängesgarderob.


Svincoola skor från H&M.

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: hihi tack så mkt ^^!!

2011-10-12 @ 22:21:35
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Ellens tankar om mode

Vilka grymma örhängen! Piffar ju upp det mesta :) Fast jag har inte hal i öronen, sa det är inget för mig. Men en ring med samma, det vore nat!

2011-10-19 @ 17:22:20
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0