Jeans är skönt





Idag har jag haft allt från matteprov (åh, bara 5 kapitel av matte B kvar nu), engelskaredovisning och sen har jag snackat lite espanol också, alltid lika kul ju. Vill åka till det där varma landet NU, behöver sol liksom. Jag har för övrigt burit jeans mot jeans idag. Och skjortan kommer från VILA, jeansen från Cubus, Skinnjackan från Bikbok och väskan (som är alldeles för liten för att användas i skolan men alldeles för fin för att inte använda) kommer från H&M. See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Jag har temat fashion men har ändrat i stort sett hela stilmallen och stora delar av kodmallen

2011-10-12 @ 16:58:03
URL: http://kappes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0