SPORTIGT VÄRRE

Gickr helps you to pimp your myspace


Hemma från tre riktigt bra dagar i Stockholm, och är bland annat nöjd med mitt enda köp (duktigt Karin) som blev en superskön sporttröja från Bikbok. Tänker styla med en plisserad kjol för en snygg kontrast  men annars så är den ju perfekt för en sån där dag då man känner för converse och en knut. Jag gillar den iallafall stört mycket. Det som fastnade på kameralinsen i huvudstaden får ni se imoron, för nu ska jag krypa ner i under täcket och se ett avsnitt av Gossip girl. Måste ju känna att jag har lite lov också, och bara slappa liksom. Hörs imorgon. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sari

Så fint, like it! :)

2011-11-03 @ 07:01:57
URL: http://rodeogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0