Ut i det fina vädret!

Vad vilket fint väder det är! Cyklade precis hem från min farmor och ska bara byta om till lite skönare och sportigare kläder för sen är jag redo för en dag med Camilla, vi ska nog ta en powerwalk och bara hänga i det fina vädret. Njuta, njuta och njuta av det sista fina sommarvädret är det som gäller! Ha en fin dag ni med, märker att det är många nya som hittat hit, så jävla förbaskat kul är det. Vilka är ni?


Tänkte lägga upp en liten tutorial i helgen hur jag sminkar mig, på den här bilden har jag highlighter, röda läppar och foundation



Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Ja jag är ju relativt ny här, men har kommenterat en del redan ;-)

2011-10-01 @ 15:41:45
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0