Lite tips bara

I Spanien ska jag och min kompis befinna oss i nästa sommar, men först ska man ju överleva en sån där jävla hemsk vinter. Anledningen till varför vi kanske (hoppas, hoppas, hoppas) kommer vara där är för att vi planerar en språkresa till Malaga nästa år, men va fan det känns ju som att det finns en alldeles för stort utbud att välja på så jag tror vi behöver lite hjälp. Kanske finns något bra att tänka på när man ska på språkresa, vilka språkreseföretag är awesome och vilka borde man undvika? Skulle vara sjukt bra om ni ville tipsa lite för oss nybörjare, annars vet vi inte var vi ska börja leta...

När vi ändå snackar resor tänkte jag att jag kunde dela med mig av lite pics från mina två senaste resor:


Seriöst, jag ser ju ut att vara 12 år gammal här, men brun var man i alla fall.


Sardinien i sommras








Hannover!


Jag och Josefine


Det blev mycket döner..

Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Döner :) Mums! Maste äta det nagon dag.

2011-10-20 @ 10:35:05
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0