Wednesday blogging

Hola!

Se vad som mötte mig när jag gick in på Veckorevyns träningsblogg idag, jag var med! Hur kul? Försökte printscreena det men som ni vet sen innan så är ju inte teknik my favourite thing. Men om ni känner för att checka in  det så finns det här. För övrigt, har jag haft en bra men seg dag i skolan med hur jävla mycket plugg som helst. Plugghögen är tyvärr fortfarande relativt hög så lite mer tyskaplugg väntar innan jag ska på dans om en liten, liten stund!





En dagens också:

Jeanstunika-H&M
Skor-Skopunkten
Skinnjacka-Bikbok
Tygväska-Cheap Monday
Röda läppar-"flame tree" Max Factor ( så himla länge sedan jag bar röda läppar, kände att jag saknat det..)

Kommentarer
Postat av: lisawho

Snyyyyyyggt!!!!!

2011-10-20 @ 12:11:44
URL: http://lisawho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0