STARTAR LÖRDAGEN MED ETT KI-BOXPASS

GODMORGON!

Har redan fått i mig en lagom stor frukost på yoghurt och ett ägg, och läst den obligatoriska sportdelen i DN. Om ni undrar varför jag är uppe och redo för dagen så här tidigt på en lördag (den tanken har slått mig...) så är det för att jag och Julia bokstavligt tala ska rivstarta dagen med 75 minuters Kibox-pass! Hört att det är ett sjukt ansträngande pass men känner att jag är inne i en bra träningsperiod, ni vet när det känns som att man skulle kunna springa ett marathon typ... Haha, nej nu ska jag dra mig mot F&S för att svettas lite.




Fina Julia


Kommentarer
Postat av: jullan

vad söt du är karin! pusssss på dig <3

2011-10-26 @ 07:21:59
URL: http://pleut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0