Chloe ss 12 och jag är tillbaka

Åh, shame on me. Alldeles för lång ploggpaus. Skola, häng med kompisar och fest har stått i vägen för att jag skulle orka skriva några rader, som inte skulle varit supertrista. Men nu är jag tillbaka på banan-dock trött som fan. Karrofesten från igår har satt sina spår, aja men nu vet ni att jag inte har dött eller typ något sådant utan bara haft lite klassisk bloggtorka.

Nog tjatat om det, kollade in Chloes senaste kollektion med nya designern Clare Waight Keller. Kör samma toner som Hannah McGibbon brukar göra och kallar kollektionen feminin med en maskulin touch. Känns så Chloe, men jag får också vibbar till Phoebo Philo och Celine. Vid närmare eftertanke kanske det inte är så konstigt då hon faktiskt designade för märket innan Hannah. Clare letar sig kanske tillbaka i tiden, ska bli spännande att se mer av Chloe. Det här var ett ganska tråkig och safe kollektion, hoppas på mer.














Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ledsen för sent svar, men tusen tack fina du! Hoppas du får en fin Lördag vännen! KRAM



Sista Chansen att delta i tävlingen så passa på att kika in

http://bysofia.se/2011/september/eyelash-tavling.html#comment

2011-10-08 @ 09:23:36
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0