Brons och silver

Här är en lite bättre bild på det nya halsbandet, någon frågade hur mycket det kostade och man behöver bara lägga ut ynka 99 spänn för det. Har suttit hemma ett tag nu och skrivit ett arbete om katalanska och spanska, hur kul som helst faktiskt. Jag går ju SAM-språk så då får man vara beredd på att det blir mycket skrivningsuppgifter, men det är typ världens roligaste linje så alla ni som ska välja gymnasium-välj SAM-språk. You won't regret it! Men nu ska jag ta paus i det och gå och träna mitt favoritpass med min favorittränare, träningen kan ju faktiskt vara så förbasskat jävla kul när det är bra tränare...


Kommentarer
Postat av: Ellens tankar om mode

Det är riktigt coolt det där halsbandet!

2011-09-27 @ 15:04:21
URL: http://ellastankar.blogg.se/fashion

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0