Malmö, här kommer jag och syster

Idag är det fredag och jag är pepp, för efter skolan sätter jag mig på det, bullrande, lilla tågot mot Malmö. Ska bli helt grymt att bara spendera en härlig helg med sysslingen och systern. Shoppa, strosa, äta grym mat, spela spel ( min syssling är läskigt bra på memory, men den här gången ska jag fan slå henne) och hänga runt och upptäcka Malmö. Fick ju ett gäng med bra tips från er om Malmö så de ska jag verkligen använda mig av. Hoppas ni också får en fin/bra/rolig/minnesvärd helg så hörs vi snart igen. PUSS, PUSS, PUSS!


Superfin väska från H&M som jag förhoppningsvis äger om typ 2 dygn.


Min syster och jag på Sardinien.

Kommentarer
Postat av: StorKarin

Härligt! Om jag har tid imorgon kväll vore det jätteroligt att komma o träffa er! Om det skulle gå för sig? Du kan väl se till att din syster ringer? Kram!

2011-09-09 @ 08:54:45
Postat av: Evelina Wärme

Mitt bästa skönhetstips är att för att lukta fräsch och gott är att använd Body spray och perfym ! Jag brukar använda cocos body spray och spraya i håret sen en perfym ! kram Evelina :)

2011-09-09 @ 20:33:47
URL: http://admin.nextinfashion.se/evelinawarme
Postat av: Evelina Wärme

Hej! mitt bästa skönhets tips,är att använda body spray och parfym . Jag använder cocos body spray (i håret och på kroppen) sedan parfym! Sen kan man också använda body lotion innan:) Kram Evelina! Då kommer du lukta super fräsch!

2011-09-09 @ 20:41:45
URL: http://admin.nextinfashion.se/evelinawarme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0