Mousse och balsam i torrt hår- yes, it's true

I morse gick jag bananas med balsam och mousse, samtidigt. Ja det stämmer faktiskt... Varför? Jo, för jag vill inte ha den där stela, sträva känlsan i håret som mousse ger men jag vill ändå ha  den där braiga effekten som mousse ger (lockar, stadga, volym) Så jag tog en liten klick balsam i handen och blandade det sedan med mousse (det ska såklart vara MYCKET mer mousse än balsam) Då får man liksom moussens bra sidor men skippar det negativa, eftersom balsam gör det lent och tar bort den stärviga känslan.


Jag använder mig av PROFFS mousse, använder det inte så ofta så då tycker jag inte det är värt att lägga massa pengar på det.

Kommentarer
Postat av: Stina

Smart syrra man har!

2011-09-08 @ 18:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0