Mönstrad tröja som jag gillar starkt

Guten morgen! Har precis laddat upp med frukost (yoghurt med världens godaste hemgjorda musli och fralla) och ska bara sminka mig innan jag drar mot skolan, företagsekonomi står först på schemat. Och det är ju typ den enda roliga lektionen på hela dagen som håller på till kvart i 5 (riktig oskön skoldag) men ikväll ska jag ha det roligt, för då ska jag på födelsedagsfika hos min kompis Alexandra som fyllt 17. Tröjan jag har på bilden är ny, färgglad och skön från H&M. Köpte den i Malmö flr ynka 249 spänn. Ha en bra dag!!!!




Plisserad kjol från Monki


Kommentarer
Postat av: sandra

SV: Tack, vad snäll du är!! Sitter med leendet upp till öronsnibbarna. Ska fixa ett skönhetstips imorgon efter skolan. Har en jättebra ansiktsserie att börja med!! Hoppas du får en fin dag.

Om du tycker att jag har en inspirerande blogg så får du gärna följa mig via bloglovin. Det är bara att trycka på hjärtat i något av inläggen.



Kram:)

2011-09-12 @ 23:54:17
URL: http://sandrapalang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0