Alla era bra tips!

Lovade ju att visa era bästa skönhetstips, så läs dem och inspireras och kommentera gärna om ni har några fler grymma tips:


Om du nu är en sådan som rakar benen så är ju det här ett bra tips:
http://mariastarke.blogg.se/ tipsade:



Vi alla rakar benen och under armarna.Ingen vill ha olena ben eller ha torr hy.Ingen vill väl heller lägga onödiga pengar på rakningsgél eller vax.Däför tipsar jag om mitt bästa skönhetstips när det gäller rakning; Använd balsam istället för tvål eller rakningsgél! Det gör seriöst under och dina ben blir superlena! :) Det kanske låter påhittat eller konstigt, men icke! Gör detta varje gång jag råkar mina ben, men glöm inte att smörja in bodylotiton efteråt för maximal lenhet.



http://theresesorensen.blogspot.com/ tispade:
om man pratar smink och rengöring tycker jag mary kay är det bästa! använder nästan bara saker från mk. men om man vill ha glansigt och lätt hår, så använd ett dyrare balsam som reparerar håret! men ta bara i topparna, då slipper man den där flottiga känslan som även tynger ner håret. och skölj håret i iskallt vatten det sista du gör när du duschar! det stänger igen "hårporerna" och gör att det blir extra glansigt :)


Mitt bästa skönhetstips är att låta balsamet verka i bastun, blir lent och glansigt!


Tycker det var riktigt bra tips som verkligen funkar, såklart är inte det här livsviktigt och man får ta alla tips som finns med en nypa salt...  Skönhet kommer minst lika mycket från insidan. Ät bra och ordentligt och det syns! Men det är ju nice när man märker att något knep verkligen funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0