Jag har en ny rouge men är också sjuk

Här har ni en smått tjurig Karin som har fått ställa in dagens alla planer bara för att en jävla förkylning och inflammation har bestämt sig för att komma till mig. Men försöker göra mig lite piggare med mitt nya rouge i färgen ginger från Make up store.

Tänk på när du köper rouge att gå och prova färgen och sen gå i olika ljus för att se hur den ser ut då, och när du väl använder den är det smart att dutta av det översta lagret med rouge så slipper det bli överflödigt. Le så mycket du kan och tänk som att du målar små treor på kinderna, så slipper du de ökända indianstrecken. Avsluta med en highlighter högst upp på kindbenen ( muffin från Makeupstore är inte dum alls) Använd inte applikatorn som ofta kommer med i förpackningarna. De är ofta superdåliga. Använd en rak, tjock borste!


Rouge: ginger, solpuder: make up store och läppstift i färgen crust, även det från Make up store

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2011-09-03 @ 19:51:23
URL: http://apocalypseproduction.blogg.se/
Postat av: LIENE

Fin du är på bilden:)

2011-09-04 @ 18:27:53
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0