MASSOR AV KLÄDER

Linne med urringad rygg (Monki), randigtröja (fyndade på Johannas och Josefines loppis på jobbet), glittrig svart v-ringad tröja (second hand), plommonlila tröja (H&M) och supersöt, blommig klänning från Rut med flera.

 Hittar inte stativet till min kamera, måste leta upp det så jag kan visa er min nya köp som nån av er också önskade i kommentarerna. Men ni kan ju alltid få en sneak-peak. Har för övrigt lite ångest över projektarbete, ORKAR verkligen inte komma igång. Har liksom ingen aning var jag ska börja. Tips, nån?
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna ahlfors

hej karin! hallå ska du skriva en tidning?? åh hoppas att du ska göra det kommer bli så coolt!! kram :)

2012-08-22 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0