MY HEART IS REFUSING ME




Världens mest konstiga bild men färger är nummer 332 i alla fall.



Tänkte att min första inlägg på tre dagar skulle handla om ett nytt fint ting som jag gillar starkt och som ganska ofta handlar det om smink, diggar min nya ögonskugga från MNY Maybelline sådär väldigt mycket. Har en fin lila/rosa färg som säkert är jättefin att lägga en sotning med men än så länge har det bara blivit den plus Makeupstores "muffin" för att ljusa upp den lite. MNY är ju ett riktigt billigt märke ( Vilket vi såklart gillar) men glöm då inte att lägga ögonskuggeprimer innan, gör verkligen skillnad.

Nu ska jag skita i det hdr äckliga, jävla latinplugget och gå och spinna istället. Laddar upp med den här låten, bara för att den får mig att tänka på sommaren och andra fina saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0