STACKARS ESTELLE

Igår hade jag en jättemysig kväll med mina väldigt fina kompisar Josefin, Maja, Frida och Lovisa. Vi gjorde laxsås, tomatsås, pasta och marängswiss till efterrätt. Inga fel alls, ikväll ska jag faktiskt bara umgås med mig själv men framförallt min superduperbraiga O.C-box, har fallit dit igen och när jag får O.C-cravings så går det liksom inte att stoppa, om de har kommit så kommer de inte gå över förns jag har ett sett några avsnitt. Förresten, vill bara gratta prinsessan Estelle också. Även fast du bara är 2 dagar gammal så är hela ditt liv bestämt. Ha det kul bland bandklippningarna, strikta kostymer och tråkiga middagar.Jag är inte avundsjuk.




Kommentarer
Postat av: lina wing

åhhh världens underbaraste seth!!!!

2012-03-01 @ 21:01:18
URL: http://linawing.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0