WHEN WE WERE WINNING

Shit alltså. Jag vet vem som kommer vakna upp med träningsvärk både här och där imorgon. Jag, Hanna och Elin började nämligen söndagen på gymmet! Fan, vad bra det var att börja dagen så. Nu känner man sig så där lagom seg i kroppen som man ska vara på en söndag. Jag fyllde nyss på en superduper god lunch som innehöll omelett, broccoli, majs, ruccola, tomater och fetaost. Känns som jag lyckades ganska bra med att få i mig allt där, undra om en hälsoexpert skulle bli stolt över mig nu...? (antioxidanter och protein från broccoli, äggen innehåller protein och alla vitaminer förutom c, majs, rucola och tomat är ju gott och äts för själens skull och fetaost är gott och fett måste man få i sig. Dessutom bombaderades väl min kropp med massa järn från persiljan, wiiihhooooo!) Kom ihåg att det är lika viktigt att äta som att träna. Annars är träningen helt onödig och du kommer inte orka i längden. Ha en bra dag. Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0