HELLO YOU HEALTHY THING





Camilla och jag satt och mös med kanelbullete, regn utanför fönstret och plugg idag efter skolan (dock inte lika mysigt) men när jag kom hem kurrade min mage så då gjorde jag en alldeles utsökt middag. Jag blandade keso med tonfisk, kapris, äpple, lök, pepparrot, salt och peppar och till det hade jag majs, tomater, sallad och världens godaste avocado. Shit vad stolt jag var att jag kunde få ihop en sån god röra på hmm... 5 minuter? Känner stor kärlek för nyttig men ändå så sjukt jävla god mat. Finns inget bättre, imorgon ska jag upp å göra havregrynsgröt med ägg bara för att fortsätta på den här nyttiga lilla perioden i mitt liv (jag har för övrigt bestämt att torsdagen ska bli en produktiv dag, insåg nyss att jag hade förträngt både en engelska- och naturkunskapsuppgift, sånt bara avgudar jag) Det var typ det, känns som det här blev ett väldigt konstigt inlägg men det kanske är för att jag är konstig. Who knows. Hugs hugs hugs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0