SÅ HIMLA BRA RESA

Är väldigt glad över mina bra dagar i München. Vi har strosat runt på gatorna å kollat på massa fina byggnader å massa snygga bilar (min nya favoritbil är en mini-cooper), njutit av solen, varit på Olympiastadion, gått massa längs floden, kollat på fotboll, hängt i parker och framförallt ätit sjukt mycket god mat. Vi har ätit typisk bayersk mat som knödel, schnitzel, apfelstrudel å givetvis öl. Min konsumtion av kött och öl under dessa dagar har varit ganska stor, hehe. Efter den här resan längtar jag ännu mer till jag å Camilla flyttar till Berlin i höst, gillar Tyskland. Å bästa 18-årspresenten jag fick av mina syskon, så himla BRA dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0