Liten lista bara

Namn: Karin
Ålder:16, snart 17
Skostorlek:35 eller 36.
Fräknar: jupp, och jag gillar dem starkt.


Utsikten från terassen på Sardinien.

Motto: hehehe, ingen aning men " lev varje dag som om det vore den första" är väl helt okej.
Önskar du att du bodde någon annanstans: nja, Örebro funkar väl nu men MAX två år till.
Vilket schampoo använder du: Just nu PHC men absolute repair från Loreal är BÄST.
Person du tänkte på senast: Lovisa, eftersom jag precis smsade henne.
Senaste film jag hyrde: Marie Antoinette, skum film.
Person som du ringde: Frida, pratade om dagens bestyr.


Sport:fotboll och skidor såklart.
Favoritklädesplagg:stickad tröja och kjol, glaube ich.
Favoritserie: O.C såklart- BEST EVER.
Favoritställe i världen:hmmm, terassen på Sardinien tror jag.




Senaste bok du läste: "lila hibikus"- så himla fin och bra bok.
Senaste sak du köpte: gurka och mina nya byxor.
Favoritlåt just nu: "start over" med Beyonce.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0