NOM NOM NOM NOM

Hej hej hej. Den här helgen har typ varit över toppen vad jag orkat men oj så kul jag har haft det också. Sovit över hos min kära farmor, lunchat med Lotta och Lina, lagat trerättersmiddag med Eva till Maja och Frida, suttit och pratat med Lovisa, Frida E, Frida L, Maja och Eva långt in på natten, sleep over med Maja och idag har jag gymmat med Julia, storstädat lägenheten och samtidigt lyssnat på världens bästa spotify-spellista. Alldeles strax kommer Elin, Malin, Anna, Hanna och Julia. Ska övertala dem att kolla på en film och äta våfflor, typ. Det är max vad jag orkar, hoppas ni får en fin kväll!!!





Till efterrätt gjorde vi Kladdkaka med mintkrokant, kiwi, hallon och grädde. nom nom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0