VILL TRÄNA JU

Jag längtar efter att träna! Nu har jag inte gjort något mer ansträngande än små promenader på två veckor och det börjar kännas i min kropp. Jag vill svettas (det är ju i och för sig inga problem för mig, jag STÄNKER svett efter ett spinningpass typ) och känna att hela kroppen arbetar och koppla bort allt som hjärnan går runt och tänker på. Förut var träning något som jag såg som ett ont måste men nu är det för det mesta BARA KUL! Ni som inte tränar borde prova på det här med att regelbundet svettas, använda kroppen och prestera lite mer än vad man trodde att man orkade. Ni kommer bli addicted, tro mig. Givetvis ska man träna med måtta och sånt som kroppen mår bra av, och man får hålla koll så att man inte blir helt fast av det. Man måste sätta gränser hur ofta man kan träna också. Men om du klarar det så kommer du känna dig bode friskare, piggare och leva längre (eller man hoppas ju det iallafall) Nej, nu ska jag krypa ner under täcket igen så att jag får träna snart igen. För det är ju så kul, haha!

Och för er som kan träna, lite bra träningslåtar:













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0