Backpacker

Jag vet inte om jag ska vara orolig över mig själv över att jag nästan längtar (verkligen bara nästan) efter att börja skriva arbeten och begrava mig ner i språk-böckerna med en kopp te och bara råplugga några timmar eller om jag bara ska vara glad för att jag är lite halvt peppad?! Iallafall så har jag bunkrat upp med kollegieblock, plastfickor indelade med olika ämnen, kalender och en bra penna som ska göra så att jag verkligen skriver begripligt. Men vad jag kom på var att jag nog behöver en jävligt stor väska till det här eller kanske till och med en ryggsäck om jag inte typ ska få diskbrok eller något liknande, dessutom är det ju jävligt snyggt och lite sådar urbant chict liksom. Nej, en rygsäck ska bli min nästa invertering.


Indiska-säck, men känns lite som något min moster skulle kunna bära...

Det snyggaste budgetalternativet just nu men inte riktigt så mina tankar på den perfekta är

Klassisk från Lindex men lite halvt tråkig!

Uppgraderad med det bästa?

Nu är det dags för en powerwalk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0