Två gårdagens

Jag inviger nya kläder hela tiden denna vår, har shoppat ganska mycket jämfört vad jag brukar göra denna säsong. Men jag har varit duktig på att spara och har faktiskt varit i två stycken storstäder där shopping är ett måste så jag har helt naturliga förklaringar... Iallafall så invigde jag nya kläder både på kvällen och dagen igår. På dagen bar jag min Pradainspirerade kjol med ett XL-largehalsband, svart linne och träklackarna. Allt är från H&M förtuom favoritskorna som är från Bianco.



På kvällen bar jag min perfekta klänning från Gina tricot:


Tyvärr har jag bara en bild när jag har på mig svart kofta över men ungefär så här såg jag ut. Armbandet är från Indiska.

Nu ska jag gå en powerwalk och sen är det dags för premiären av fotbolls-VM, hela mitt sociala liv kommer gå under i en månad då det är VM men hela min famij är fotbollsgalna så då blir liksom resultatet det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0