PÅ ÖNSKELISTAN ELLER SNARARE MÅSTE HA-LISTAN

Snart släpps ju Fashion against aids(är det typ inte20 maj?) och festivalkollektionen innehåller grejer som en festivalkollektion måste innehålla. Tält, sovsäck, solstol och festivalkitt med grejer som tydligen är ett måste när det är festival. Jag ska bokstavligt talat stå utanför H&M när det öppnar när kollektionen släpps för jag ska nämligen BARA HA det här halsbandet, lagom att mönstermixa med till exempelvis en mönstrad kjol. Om man liksom inte vågar all the way!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!



Jag såg att du köpt detta halsbandet ifrån HM.. och jag bara dog när jag inte hann köpa det innan det var slutsålt. Så nu undrar jag om du kanske tänkt sälja det..?



:D



min mail om du är intresserad: [email protected]

2011-03-21 @ 22:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0