Nytt köp

På senaste tiden har jag stört mig så otroligt på alla de här oskrivna reglerna som säger att folk som är korta som mig absolut inte ska långklänning eller schorts och högskaftade skor, då stumpas liksom kroppen av. Så när jag var i Berlin tänkte jag "vad fan spelar det för roll" och gjorde något som en som är 1.57 inte ska göra, köpa en långklänning! Så skit nu i om du är för kort, för lång eller för kurvig för att ha på sig något. För ingen kommer bry sig (och om någon gör det så är det deras problem som man brukar säga) och det är bara ruggigt coolt att bryta de oskrivna reglerna.






Här matchar jag den med min collegetopp från H&M, snyggt.

Jag kommer också matcha den med STORA halsband

sleepy me

Ryggen och jag som gör en konstig min





Efter att bara varit hemma och laddat batterierna åker jag nu igen för en kvällsföreställninh, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0