Rost

Just nu har jag inte alls mycket tid att blogga, jag kom just hem från min kompis Lovisa och en stor hög med plugg väntar på mig (och tyvärr verkar det som att ingen annan än jag kan minska den) så allt jag hinner visa just nu är mitt nya köp; en rostfärgad halsduk som har allt man kan tänka sig. Härlig färg, mysig som in bomben, fransig, luddig och fungerar utmärkt att ha som slöja nu när det är så jävla kallt, och det påminner mig om attt jag MÅSTE hitta en ny vinterjacka snarast, har insett att skinnjackan inte fungerar längre. Men jag vill inte, vägrar.


Jag just nu, lite lagom trött sådär.

Nu ska jag plugga lite mer innan det är dags för sängen (har precis börjat läsa "Elsas mode", vill ju veta vad som händer liksom!) Imorgon efter skolan väntar föreningsmöte, en fika med Josefin och Jenny och bräda innan jag får gå hem mot plugget igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0