SÅ GLAD!

Jag vet att jag nyss sa att jag aldrig skulle kunna tänka mig att köpa ett nagellack från Chanel för 255 kronor, men nu visar det sig att jag tydligen kunde köpa en foundation från Chanel, som dessutom kostade tredubbelt så mycket. Ja, jag vet att det här inte går ihop. Men jag har två bortförklaringar som är jäkligt bra, det första är att min pappa pröjsade(nej, jag är inget överklassbarn, promise) och att den troligen är oersättlig, finns liksom inga budgetvarianter som är lika bra och har samma hältiga känsla, visst funkar de förklaringa ganska bra?

Foundationen heter iallafall "vitalumiere" och är Chanels mest sålda foundation och mina förväntingar är typ lika höga som Turning Torso, har bara provat den en gång men återkommer senare med mina tankar, och jag hoppas innerligt att de är positiva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0