Oh gush

Ni skulle ha sett mig igår kväll/natt när jag sönderstressad satt och försökte få ihop det sista till IKEA GARDEROB. Klockan halv 12 var jag äntligen hemma emn innan det var det värsta project runway här med bitchiga ord som flygde i luften, tårar (iallafall nästan) och det enda som fattades var han gubben som kommer och pekar på klockan, men det var tur att ingen gjorde för då skulle jag fan fått spader! Men här får ni en liten tjuvkik över vad jag målade, jag kan säga att jag använde mig mycket av färgerna kamel, guld och blandade klassiska plagg med höstens trender. Nu är det bara att hoppas på det bästa!


Min kamelcape med markanta röda kragar


Hlea eftermiddagen har jag arbetat med gestaltning av en historisk epok med mina kära gruppmedlemmar, här photoshoppar vi mig utklädd till Gustav Vasa.

Nu ska jag sticka och dansa lite modern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0